Search This Blog

Loading...

Monday, May 14, 2012

kurung anak dalam kelambu

tau kelambu khemah tu?

haaa.. umah aku ada 2. satu tinggal kat umah mak aku, 1 aku bwk mai umah aku.
baru2 ni tercetus idea menarik.

budak pp kembong tu kan lajuu dah skang ni. tggl kejap kat dpn tv tu, tau2 dah duk bwh meja. xpun duk kat tepi pintu. merangkak xpandai pun, lonjak2, mcm beluncas dah aku tgk. tapi laju kemain.


haii tawan2... nampak elok je yek..

hakikatnya...






































kena kurung dlm kelambu. kahkahkahkah.. padan muke amni.. jahat gila mak gelak kat anak.

kejap2 je kurung ni. slalunya aku pun bergolek sama dgn dia. klau nak tinggal g mandi ke, ha, baru tutup pintu tu. campak mainan smua dlm tu, berpusing2 la ko dlm tu nak oi. kadang2 dia ngamuk jugak. sebab xleh nak pegi. lonjak2 tapi xjalan. yelah, sangkut kelambu. klakar pun ada jugak.

bapaknya yg mula dlu. hari apa ntah aku blk opis lambat sket. dia xlarat cekup anak dia, pasang klambu, duk dlm tu. mak aku la bg idea nih.. hehehe.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...