Thursday, May 10, 2012

mak yg bodoh!

sure korang smua tau pasal video yg mak dera anak tu kan? semlm aku tgk kat pesbuk. pastu masuk berita tv3 n tv9. video tu dah lama, tapi br kluar kat internet la gamaknya. pendera yg mereng tu pun skang ni duk lam penjara dah. padan muka!

masa aku tgk video tu kat pesbuk, rasa sesak dada nih.
mmg celaka lahanat la pompuan tu. katanya mak kandung. anak ko tu br duk merangkak, ko gamak balun dia sampai gitu. tunjal kepala, pukul, tampar, cubit, sepak.. meraung2 budak tu. ya allah ya allah...
nampak mcm saiko pun ada pompuan tu.

bl tgk plak video tu kat berita semlm, menitik air mata aku. serius sakit hati kat pompuan gila tu. klau ada dpn aku, mmg aku terajang. apa la dosa budak tu yg sampai gitu skali ko buat dia. kecik lg kut. baru duk merangkak. bukannya dah umo 20 thn yg ko nak balun tu.

yg buat aku sedih sgt, budak tu walau kena balun ngan mak dia yg meroyan tu, tapi dia still merangkak pegi kat mak dia lagi. budak yg blm bule pikir pun tau tu mak dia, nak menagih belas kasihan, tapi ko yg dah tua, ada akal utk pikir, ko terajang lagi dia kan. memang babi btul la!

aku rasa budak tu baya2 amni jugak. sebab duk merangkak lagi kan. aku xleh nak imagine klau ada org buat gitu kat anak aku. ya allah, nauzubillah! dia nangis pun aku xgamak dah, inikan pulak nak balun sampai gitu skali.

yg duk rakam tu pun 1 hal bangang. ko duk jerit marah je kat dia, tapi ko xhalang dia apahal. seb baik la duk atas tilam, klau kat lantai, aku rasa lama dah pecah kepala budak tu. tapi, pikir2 balik, ada logiknya org rakam apa dia buat. maybe utk bukti sebab dah lama dah dia duk buat anak dia gitu kan. baru senang nak kena hukum. now, ko duduk la merengkok dlm penjara tu. patutnya pakat2 ludah jek org camni. pasni biar anak dia plak buat dia mcm tu kat dia, baru tau langit tinggi rendah.

aku sampai skang ni duk terkenang2 video tu. sumpah xgamak nak buat even bukan anak sendri. klau sampai mati ko kerjakan budak tu, dia sah2 dah masuk syurga. kau? memang senang2 masuk neraka jahanam!ada akal letak kat lutut. besok2, bl anak ko dah besar, xheran klau dia tinggal ko kat tepi jln.

aku bab2 anak, mak bapak, mmg emo. nak2 bila dah ada anak. org lain yg xdak anak punya la susah payah berubat nak anak. yg dah ada anak, buang la, dera la. celaka sungguh!!





baby smua comel kan.. ko tengok muka suci, tulus mulus gini, comey cam gini, ko gamak ke nak dera? aku ni g keja bilang jam jek nak balik tgk anak. bilang hari jek bl nak cuti nak spend time ngan anak. haishh.. dunia akhir zaman dah gamaknya..

nak balik peluk amni ketat2!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...