Search This Blog

Loading...

Saturday, May 05, 2012

mari berHonda

aku da dpt email.. tajuk Hondaaaaaaa.. hahahah .. xah, tajuk dia Classic Honda Ads. honda dedulu la


perghhhh... si jelita ceria tu yg xtahan. kut belah2 utara ni ada lagi motor ni. tapi klau jumpa pun uzur dah la. tapi motor dlu2 tahan ok. bertahun2 guna pun enjin power lagik. hondaaaaaa la katakan.

ni iklan motor ke nak tunjuk pompuan xpakai baju. xpaham haku.. gambar pompuan tu plak lg besar dr gambar motor.
apak aku ada sebijik yg nih.. C70.. klasik oi. skang klau nak bli mahal nak mamps. kan skang ni org duk gila blk motor ni. motor buruk, pastu modified kasik cun melecun merelip merelap.

dari dlu sampai skang, iklan motor, kereta, beskal, sama jek. mesti ada  pompuan sepsi. apa motip aku tarak tau. ingatkan duk belek iklan motor tu, padahal duk tengok paha gebus
g main tenis naik honda c70. ko mampu?

mari berhondaaa.. kekeke.. bagaimanapun juga honda lebih unggul!! yep! yg tu btul lah. klau dah nama honda, mmg unggul lah!! bila mau angkat satu ntah. tapi bukan honda c70 ni la..


 perghhhh... cun sey.. angan2.. bukan kena bayar ye dok?
tapi mak ada honda jugak okeyyy...
xcaya...











 kejap2





























haaa.. dua lagi okeyyy...

bahahaha.. ni gambar bila thn ntah. zaman anak dara lagi uolls
ni apak aku punya. dlu buruk jek motor ni. duk letak kat bawah umah jek. dah pencen, dia g repair smua. riban jugak la habis. cat merah ang2, beli aksesori smua. tapi apak aku bijak, dia g bli kat siam. muuurah. bila motor ni dah cun melecun, bawak g mesjid. klau g bendang, bwk motor lagi 1. mlm2 sebelum tdor, lap dlu. hari2 lap motor. sampai mak aku  ngan aku skali cemuih dah. takut sgt habuk singgah kat motor dia. bl kami duk perli2, dia kata motor ni lagi mahal dr motor yg baru beli tu (honda wave). yolah2 abah.. ciwi tu toksah crita la. tapi aku mampus xbrani naik sebab dia motor lama. nak masuk gear 1, kena tekan blakang dlu. pastu mcm menyentap sket motor ni. drpd aku tertungging ngan motor ni + kena marah ngan abah, baik aku duk blakang jek.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...