Monday, May 21, 2012

super spontan

korang tgk super spontan? hah? xtgk? xdak astro warna? laaaa... xamerekaaaaaaaaaaaaaaa la korang..
tapi aku rasa smua org tau kut program realiti baru nih.. ada astro? ada astro warna? adaaaaaaaaaaaa.. bagusss...
ni bukan realiti show singing2 dancing2 arrr..  ni lain drpd yg lain.. terbaek dari ladang..







 


dlu spontan, now dah jadik super spontan.. kelakar gila babeng! laki aku hairan tgk aku gelak. sebab aku gelak sampai menangis2. amni pun mcm eh eh, napa mak aku ni? sawan babi ke hapa.. gelak mcm org gila.. bahahahaha..
tgk ngan laki aku adalah boring. dia tu urat gelak putus dah kut. aku punya la gelak nak mati, dia bule, hehehe jek. aku siap meleleh2 air mata gelak, dia mcm xdak apa2 je pun. gelak2 manja jek. cissss.. sama ar mcm tgk raja lawak ke maharaja lawak ke dlu tuh. xdak perasaan. dia kan layan citer omputih.. ptuiii..
tiap2 mgg game xsama. yg pasti smuanya spontan. paling xtahan bila game beku, pastu berita 3 kepala, pastu yg game abc tuh, pastu apa lagi arr.. smua klakar nak mati la kiranya..

aku suka angsa ganas.. ang ang ang

beruang comel pun aku suka... crazy face.. kahkahkah

eh, dedua aku suka.. dedua klakar.. tapi aku xvote pun.. miahahahha.. aku tlg gelak jek.. 


 

pengacara ada lah super comel.. baju refree ada 1 saiz jek.. kehkehkeh... komentator dabel comel.. boboiyot ngan boboiwe.. muahaha.. lawok giler..
komentator lagi sekor tu, si anak berudu tu mmg xbley blah.. pengacau.. sapa lagi, ameeeereeeekaaa.. hahaha.. muka kering xdak perasaan btoi mamat ni. selamba jek buat lawak bodoh, kutuk org, panggil org kfc la.. kena boo ngan penonton, tapi, ada aku  kesahhhh.. buat muka xbersalah jek si amir nih..

korang kena tgk sebab next week dah separuh akhir, pastu final! masa final nnt bkn undi team dah, undi ahli plak. dapat kereta tuuuu.. nak undi sapa ek? zizan? xberapa best ah.. johan? haaa.. yg tu klakar nak mati..


** pics from Google

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...