Saturday, June 16, 2012

K29 : more energy bebeh!!

STICKY POST. 
NEW ENTRY DI BAWAH YEE.. 




okes, kali ni entry serius.. haku nak promote.. bahaha.. cakap terus terang...

sblm ni aku penah dah buat entry pasal K29 nih..

dan kali ni, aku mengajak readers sekalian untuk mencuba..
sangat berkesan! oleh sebab aku dah try, so aku berani utk katakan ianya bagus!

klau korang stok g opis duk melangap2 ngantuk, menguap patploh lapan kali sehari, pastu jln pun dah mcm penari makyong lenguh betis, elok ambik K29 ni..
pas minum ni confirm korang akan bertukar jadi hulk! hijooo!! haha..
xla.. korang akan rasa bertenaga, fresh and segar. walaupun mlm semlm korang tdor lewat, korang xda la nak mengantuk sgt dah kat opis. menguap tu biasalah kan?
korang akan cergas walaupun puasa dan sahur cuma minum milo mcm aku!! s-e-r-i-u-s !!

sebabnya produk ni dicipta utk ahli sukan. ahli sukan tentunya perlukan kecergasan to the max kan? tapi kita yg bukan ahli sukan ni xsemestinya xperlukan tenaga tambahan. nak2 bila dah nampak bayang ke 30-an ni.. auwww..

ini aku kopipaste dr blog http://slimdiet2.org

K-29 dicipta untuk memberi semua vitamin penting, mineral, dan asid amino dalam keseimbangan sempurna dan kuantiti untuk memberi badan anda tenaga tambahan yang anda perlukan seharian.
Hanya seperti enjin kereta anda menukarkan bahan api kepada tenaga, begitu juga K-29 di dalam badan anda. Apabila enjin dihidupkan dengan teruk apa jenis perbatuan gasoline yang anda akan dapat? Badan anda tiada bezanya. Pemakanan teruk ‘menala’ membawa kepada tenaga yang teruk ‘gasolin’ daripada makanan yang anda makan. Anda ‘kehabisan gas’ dahulu sebelum anda masa berjalan selama sehari!
K-29 mencegah dengan memberi anda tenaga tambahan yang anda perlukan untuk anda menghabiskan harian anda dengan kecergasan dan semangat! Semua kitaran biokimia badan mesti ‘meningkat naik’ dengan tujuan dapat menggunakan tenaga maksima daripada makanan anda. K-29 memberi peningkatan terus pemakanan seimbang seumur hidup.
K-29 adalah sesuai untuk semua orang daripada anak-anak muda, terus pada orang yang bersukan, orang tua, mengandung, dan ibu menyusu khususnya orang yang aktif.

apa yg  bagusnya, sekarang K29 ni dah upgrade. ada fiber.. means, ia membantu proses pembuangan air besar. serius betul sebab aku mmg minum menda alah ni!!

nak bancuh cukup mudah. just tambah 2 scope + air sejuk. pada aku xsedap sgt. then utk lebih lazat, aku tambah susu or horlick or milo. ok, sedap tekak bule terima. aku la kan, korang xtau la.. maybe bule togok trus je.. nak lagi mudah, guna shaker. shake2, minummmm..

mau order kalu, roger aku... email me at sarrarizal@gmail.com

ini adalah betul dan benar... bukan testimoni tipu2 okeh..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...