Friday, June 29, 2012

lama plak dah jadi musang ye...

lama plak ko jadi musang yek kak yah.. muahahhaha..
xsempat eh nak hupdate. siang hari, bagai dikatalah.. mlm pun, adoihhh.. malas lebih menguasai diri.. huhu..
seminggu ni mcm2 hal plak mlm2. hal rumahtangga la.. jgn pkr bukan2 yeeee... klau mlm, kluar mkn ke g memana ke, haaa.. blk tu mmg nak tdor trus la kan.. mana nak masak makanan amni utk esok lagi, nak iron baju, nak....  mcm2 keja lagilah.. tu xmasuk keja tgh mlm lagi... :)
maka, terabailah blog aku ni.. hehe.. readers pun berapa kerat je ye dok..
xpa.. biarlah jadi blog syok sendiri pun. aku menulis pun utk suka2, sronok2 utk aku baca and ingat masa2 lepas aku, apa yg aku buat..
bnyk gak menda nak share kat sini.. tapi , itulah.... alasan yg slalu dengar dah..

tapi xpa.. skang sudah berniat utk menghapdate blog secara konsisten...
sebab..
mek beli laptop baruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.. mihmihmih...
keciwi..
ptuiiii

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...