Tuesday, July 17, 2012

Intan

aku tgh berkursus kat INTAN skang ni. bukan berkursus dgn intan ye.. ini bukan orang, ini nama tempat.
INTAN = institut tadbir awam, kat bukit kiara. dr 16-17hb julai. 4hari.. matik la mlm2 xleh tdor tingat kat amni.. huhuhu

sampai sini ahad senja dah. lama sgt dah kut xnaik bas dtg kl. mcm terhegeh2 plak bas tu aku rasa. bila la nak sampai. jemu hoih.. nak naik mlm, takuit. klau mlm slalu bas laju kan.. naik siang, slow plak. nak naik flight, bule. tp xleh claim.. so, redho jelah lenguh pinggang naik bas pkul 11.30 sampai 7.00 ptg!

aku attend kursus java proramming. menjawab la 4 hari blajar java. hr ni 1st day. lecturer dia, so so jek aku rasa. maybe sbb yg dtg mostly ada background it, so dia target smua tau java. dia xajar tahap beginner, dah nak advanced dah aku rasa. pakat tensi gak la.. masing2 muka blur. tadah sajalah..

aku duk sensorang kat bilik nih. xdak partner plak. bilik ok, standard hotel. yg best, wifi bule tahan lajuuuu... syiok update belog secara marathon.. dah 2 mgg kut xhupdate belog... sedihhhhh.. kelas sampai pkul 4.30 jek. pastu sukahati nak buat pe. aku dah plan nak g mana mlm2.. mangsa? abang aku yg tercinta la... dr dia duk umah saja, baik dia temankan adik dia sopping yeee... memula nak duk umah dia, tp cam kesian plak kat dia nak ulang alik hantar ambik aku walaupun dia kata dekat. aku habis awal, tgg dia blk opis, aku nak lepak mana?

amni tinggal kat mak aku. hari apak dia kena ulang alik tgk dia. kut mlm2 kang dia buat perangai. so far, br 2 hari semlm xtgk mak dia, ok lagi. aku kejap2 kol, kejap2 kol mak aku. riso gak kut dia meragam kan. 1st time tinggal anak utk jangka masa yg panjang oi.. umi kata dia ok jek semlm. aku plak yg xleh tdor. walaupun xperlu bgn tgh mlm utk buat susu amni, tetap xleh tdor.... ni air mata tiktik dah niiiiiiii... lambat lg hari kamissss





taruk gambar besar sket. ni sblm aku gerak dtg kl. nak amik pic dia, aku panggil dia buat xlayan jek. duk target mcm2.. bnyk keja leh buat kat umah tok. xmcm kat umah kangar, kosong.. huhuh. mama blm pegi, ko dah buat xtau ye.. kang mama balik ko xkenal plak...

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.... windu amni!
windu amni lagi bnyk dr windu apak dia... bule??

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...