Monday, July 02, 2012

Irma hasmie yg hot

aummm.. geram tgk irma hasmie kawin. cun seyyy..
hot ? hot la sebab dia cun walaupun pakai hijab, masih lagi hot okeh!!



sangat comey ini gambar!! minah ni klau gelak, suwitttttt jek aku rasa




omg omg!!! cun gilerrrrrrrrr. orgnya cun, pelamin sgt gojes. asben dia? oh oh oh .. ensem!
ni masa akad nikah..
alhamdulillah, dah selamat dah. moga2 berkekalan hendaknya ye..
actually, aku dlu xminat pun dia, tapi pas dia pakai tudung, oh sweetnya kamu. dan dia pakai tudung pun pada aku sgtlah cantik. tutup aurat. pakai tudung pun dgn cara yg sebetulnya. tutup dada, baju pun loose jek. xmcm sesetengah artis, dah pakai tudung, berhijrah, tapi tudung kepala semata2, yg lainya tak.. well, aku pun lbh kurang gitu jugak.. astagfirullah!!


ni masa sanding. pic cilok dr abg. nara. dah sah2 ada wm dia kat situ. nak tau gossip hot dan cepat, g blog abg. nara.. heheh. pelamin dia pada aku cam serabut sket tapi cantik la. bunga2 bnyk sgt. pada aku lah kan. tapi bila sorang cun n sorang ensem duduk situ, trus pelamin tu jadik gojes.
klau xsalah, diorg sanding saja kut, xdak merenjis bagai. sbb xdak pun pic merenjis.. erm, xdak merenjis or xdak pic merenjis? ntah aku pun xtau.. org xjemput pun aku g sana.. bahahaha..


baju dia simple jek. xdak pakai crown2 bagai. tapi tetap suwit wit kan..
tahniah utk irma n pasangan. moga kekal selamanya..

pics smua aku cilok dr abg.nara. baca komen2 disitu, katanya asben irma ni duda. well, xkisahlah kan. tu masa lepas dia. yg penting, now and masa depan.. yg lepas, biarkan.. doakan diorg bahagia n kekal selamanya yek..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...