Search This Blog

Loading...

Tuesday, July 31, 2012

peel baru pas kena tinggal

budak pp kembong ni makin besar makin bnyk akal dia. bl melayan mmg syiok sgt. kadang2 rasa nmcm nak benti keja jg anak.. heheh. every mommies feel the same i think.. :)

kan hr tu aku tinggal dlm 5 hari g kursus. bl blk, ada peel baru plak budak kecik nih. peel yg buat aku istigfar bnyk2.. hadoih laaaaaa...
protes kena tinggal ke anak oii??








peel apa?









hmmm.. ni mesti ikut apak ko ni...
mak ko baik je...
bahahhaha












nilah dia!
meniarap dlm buai. memula tinggal, umi kata, ok jek. pas dua tiga hari baru start.
kan dia tdor berguling2, dok dlm buai pun buat camtu jugak. kat kg xpa lah, buai tu abah gantung trus. klau kat umah aku tu, buai yg besi tu. bergegar2 bl dia duk pusing2 dlm tu. seriau oiiiii kut terbalik.. mana dtg ntah perangai nih aku pun xtau...


dah pusing2, kadang2 tdor gini, mengiring...


klau x, tdor meniarap.. ni tdor la ni..nampak punggung lebau  tuuu..
pusing2 dua tiga round, tau2 senyap jek. dah btul2 nyenyak, bule la pusing kan dia mcm biasa. dah lama sket, pusing blk.. mengucap kut aku tgk buai tu duk ok ek ok ek..
biasa tdor kat atas tilam, duk bergolek sana sini, naik buai pun buat gitu jugak. dah la susah kemain nak tdor siang skang ni. kena tgg dia ngantuk btul2, br masuk buai. klau tak....



nak tau apa jadik..



meh la nengok kerenah ada dara sorang ni..



mengucap aku...




mau naik darah tgk..




xpadan dgn pompuan..



tu la..du harap sgt dpt jantan..



skang ni.. aaaaaa.. ambekkk...










dah mcm spiderman dah aku tgk.. hadoihla amni... ko lambat sket, mmg bedebuk jatuh la. mak pak aku xlarat mengucap dah.. hahahhahah
celik mata, pusing trus. pastu siap buat efek merangkak dlm buai. xdak bunyi apa, tgk2 kepala dah tersembul dah. lambat sket, kluar kepala. lambat lagi, tgn plak kluar. lambat lagi, 1 bdn kluar kut.

klau kena paksa tdor pun gini la jugak jadiknya. ko berzikir la kuat mana pun, xlayan. terjun trus. dah ngantuk btul, masuk blk dlm buai. mkn besar ni keja nak  main je. tdor pun kurang.
tinggal dgn tok pandai plak bwk diri. asik tdor je.. duk dgn mak ko bnyk kerenah ekk??

2 comments:

  1. Salam. Hihi. Macam anak dara sy la ur baby ni. memusing2 tido.

    Jemput singgah my blog, visit Korea 2012.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...