Monday, July 30, 2012

yang menggiurkan


aci dok tayang gambar makanan di tghr ni... muahahahha
ni mak aku buat. lain yek dr seri muka@ pulut sekaya yg kat kedai tu.. limited edition nih. bulan posa ja jumpa. tu pun klau mak aku rajin. xpun bila time anak2 ada kat umah. klau x, jgn harap..

pulut sekaya terbaik dr ladang okeh.. mmg menggiurkan!
untuk kepala, jgn kedekuit teloq ye.. 8 bijik minimun.. mau lagi gebus n hot, taruk 10 trus.. klau arwah tok bah aku dlu, dia kedeks sket. taruk 4 bijik jek.. so, kepala kelepet jek.. utk pulut kat bahagian bawah tu, taruk santan kaw2 punya.. lemak berkrim.. terbaek!
mak aku xpakai tepung langsung.. telur n gula, pastu apa lagi ntah.. -- nampak nau xpandai buat!

letak pesbuk gambar ni n tag abang ngan adik aku yg diperantauan tu.. diorg mmg hantu la dgn pulut sekaya nih.. padan muka hampa sebab xblk posa.. muahahahhaha.. aku dah telan setengah bekas tu...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...