Search This Blog

Loading...

Thursday, August 16, 2012

amierah balik kampung...

thn ni amierah beraya kat pasoh sana.. so, balik raya awal sket.. hehe..
abg aku tgh mc, cilok masa balik kg jap. eksiden dah brapa bulan dah, ni baru nak buat operation kat tgn dia tu. seb baik xserius. tapi disebabkan xserius, pihak sepital suka2 hati la tunda. 2 kali kut tunda. minor operation jek kat pergelangan tgn kiri. jari telunjuk xleh gerak, urat tersepit ke apa ntah. skang ni hadap la jadik oku kejap. aku leh lupa plan nak amik gambar dia. rasa lah berak xbasuh 2,3 bulan.. hahahhaha

dia balik berdua dgn amierah jek. syok la budak tu leh main dgn makcik.. sampai demam2.. skang ni kerap plak demam. dah kurus meleding dah aku tgk. mkn payah sungguh, asik  nak maik. mana xdemam. punya la main dgn makcik, skali dgn makcik pun demam.

mana xdemamnya, sronok sgt main. makcik ngan pakndak jadik mangsa. naik beskal sampai tersembam cium tanah... hahahah


syok sungguh dia nak  pangku amni. kejap2 nak  pangku, kejap nak pegang. siap nak bawak balik. sebab adik dia xbest! hahahah.. teruk btoi budak ni. yelah, amni dah besar camni bule la dia pangku, pegang2 smua. adik dia baru 2 bulan. duk melembik lagi, sapa nak kasik dia pegang. dah la kasar sket budak ni.. hari tu dia terlepas amni, menangis la budak tu. dia kata bukan dia buat, amni buat sendri. yolahhhhh.. bila tanya pasal adik dia, duk ckp adik xbest, nak tukar dgn amni.. nnt mama bwk adik dtg sini. pandai la ko..


bapak layan anak2. duk berkepit dgn pakngah sbb pakngah ada bunga api! ngan makngah xnak kawan sbb makngah garang.. cissss


balik 3h 2m jek. ahad petang dah nak balik dah. blk sini naik ketapi, blk kl naik kapeiterobang.. tetiba mas murah pulak..

besar nnt menggalah panjang budak ni. skang ni pun dah tinggi. makin kurus, makin tinggi. akai pun bule tahan banyak. ni baru sudah makan. dah sampai epot, baru nak bgtau lapaaaaar..

raya haji kut baru diorg balik sini pulak.. bawak balik amierul.. heheh

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...