Sunday, August 05, 2012

haziq 9th besday..



besday haziq kali ni kena bulan puasa. 24 julai. then, mak dia@akak ipar aku buat la majlis kecil2an. family jek. mmg kecik la sbb laki aku ni 2 beradik jek dgn akak dia. mama+ayah+akak+abang+laki aku+aku+hana+haziq+amni = 10 org jek.. adik beradik aku campur mak bapak dah 8. blm campur menantu ngan cucu lg.. hehehhe

thn ni request nak besday cake spiderman plak. siap pakai baju spiderman, topi spiderman bagai nak potong kek. mak dia ngikut je. syok xingat tgk kek spiderman tu. siap bgtau nak stobery.. nama jek laki dak ni, tapi jiwa lembut.. bukan lembut yg auww tu yek. dia bukan jenis ganas2 punya orang..
pas buka puasa, potong kek. akak bli kfc sket. aku buatkan dia tomyam. asik sebut tomyam maksu best.. -- kembang jap... gigih blk keja trus masuk dapur nak buat tomyam utk besday boy. xtau apa rasa. puasa kan. seb baik ms mkn haziq kata sodapppp.. klau tak, tercalar kredabiliti maksu di mata haziq.. kehkehkeh...

aku pun lupa besday dia. xdak beli hadiah apa2. seb baik da bli baju selai. baju raya, skalikan dgn hadiah besday la yek..

to haziq, happy besday.. smoga awak membesar jadi budak baik and cerdik!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...