Saturday, August 04, 2012

menu 11 ramadhan

11 ramadhan.. masak 1 menu jek. sebab ahkak xpuasa punggg..
klau puasa, ahkak kena buka posa sensorang jek.. laki keroje sampai mlm.. monthly kennnn.. nyampahs!


masak benda alah ni jek. mls nak masak nasi lauk bagai.. campak2 sudeyy... seb baik sedap.. heheh



amni mkn sama jugak. cuma kuah dia lain sket. mak buat sendri okehhh.. smua makanan amni adalah homemade. air tgn maknya sendri. no jar food anymore!
kuah dia ni aku buat sendri. no added sugar n salt! tapi sodapp.. amni mkn bnyk!


dan ini...
peneman buka posa saya hari iteww



 baru pas mandi.. wongi2 dahhh.. ready nak dinner ngan sugar mommy.. muehehe


sambil mkn, sambil main.. suap mak, then suap anak pulak..
mlm tu dedua tdor awal. laki aku pkul 11 kut br sampai umah. ntah, xsedar pun. tau2, ada kat sebelah dah. gerak dia bgn sahur, aku tdor blk. aku sahur pkul 6.30 pagi.. heheh..

pagi tu, amni jaga, tgh bapak dia tgh solat. laju2 merangkak g kat bapak dia. rindu kut semlm xjumpa.. hehe..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...