Friday, September 07, 2012

Amni gi Giant

mlm bila ntah aku paksa laki aku ajak jg giant. masa bulan puasa hari tu dia da bwk balik voucher giant kasik kat aku. 100 tuuuu... harus la aku ajak dia pegi kan, xkan aku nak pegi sensorang.. sapa nak angkat barang ye dok?

mcm biasalah manusia yg hidup zaman batu mcm laki aku tu.. mana maunya nak g mana2 kan. nak duk umah jek. skali aku amukan puaka, haaaaa. jom2 terus.. coiii...
barang umah bnyk dah habis. bule je nak beli kat kedai2 kat umah. tapi dah ada voucher sampai 100 hengget, guna jelah kan. kena berjimat cermat yeeeee..

gerak pas maghrib. aku ngah xleh smayang, so blk keja siap cepat2. bg amni mkn laju2, then siap2. otw bule plak budak ni tdor. sampai giant, pun tdor. dah masuk, baru jaga.. terkebil2 muka tgk org ramai.. tempat apakah ini mama??? kita nak shopping nak oi.. shoppingggggg


muka blurr baru bgn tdor.. memula pakat pas pas dukung.. memasing naik musle.. ater, dah mcm guni beras dah budak ni.. aku letak dlm troli..

dah lama sket, eh, syiok pulak dia. seb baik mood dia baekkkk je. benti sorong, menjerit.. so, tugas bapak menyorong troli, tugas mak memenuhkan troli...  tugas anak, menjerittttt..


mak yg terlebih syiok sebab leh jalan2 n shopping tanpa keluarkan duit.. lagi syorga klau leh shopping brg mak and anak.. tapi kena pikior lebih sket.. beli barang2 dapur saja kata bapaknya.. baeklah!

diskus anak beranak sapa nak bayar? eh, xpayah bayar, kan ada voucher.. tapi kena bayar jugak.. sebab beli lebih dr nilai voucher.. klau dah shopping, lupa diri.. mak bapak sama jek. seb baik kena tambah 26 hengget jek.. ambik barang, bajet bg ngam2 soi 100.. lebih sket, sokay la kan.. hehe



 
amni menyibok nak capai barang.. seb baik xterkeluar dr troli.. haishhhh..
tgg kat kaunter lama gak. voucher ada 10 keping, so, cashier kena scan satu per satu. budak kecik bosan, mula la nak mengganas.


sudah selesai, maka marilah kita pulang..  alhamdulillah, setel barang2 dapur and siap da stok utk sebulan.. free uolls... :)
shopping kat giant ni xbest sgt. ni giant kat al-bukhary.. brg cam mahal sket dr tesco. pasni klau dpt voucher tesco pulak best kan papa? muahahahaha





otw balik , bnyk road block.. kenapakah?... luper pulak mlm tu mlm 31 ogos.. huhuhu.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...