Search This Blog

Monday, September 03, 2012

Amni is turn 1!!

Amni sudah setahun..
yay!!!
29 ogos 2011, pkul 11 lebih camtu kut aku beranak kan dia .. huhu... sudah besar anak mama.. rasa mcm eh, amni dah setahun.. time flies to fast!




 wajah di hari ulangtahun pertama.. dah mcm boboi plak aku tgk.. muka br bgn tdor..



bgn tdor trus main.. mama panggil pun buat dek jek.. punya susah nak amik gambar skang ni.. penat aku jd badut sarkas kat depan nak suh dia sengih...



 main botol losyen mama.. budak ni kan bgn awal. so, bl nak bersiap pagi2 tu, berlari2 la aku


sebeday girl yg masih blur... hehe.. muka pun xbasuh lagi, mama trus amek gambar.. u r turn 1 darling!!




hepy 1st besday sayang! mama sayang amni ketat2!! nanti mama wat sebeday party ehh.. lebiuuuuuuuu much2 cute little angel!

hadiah? mintak kat papaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..







** plan sebeday party amni asik tertunda2.. ntah bila nak buat pun xtau..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...