Search This Blog

Loading...

Wednesday, September 26, 2012

dah xmo turun pulak....


1st time naik benda alah ni, amboihhhh.. kemain syok. gelak2, pandang sana pandang sini. heran gamaknya.. yelah, 1st time kenn..  memula mcm cuak, dah lama sket, ehhh.. sronok pulak.
benda tu kan gerak2 then ada muzik pulak.. ralit la dia..

tgk dia mcm syok, aku gegas g shopping. apaknya jagakan kejap.. muahahah..
dah habis, bl angkat, meraung sesedap rasa. buat lembik2 badan xnak org dukung. nak naik lagi.. baguih la hai anak.. seb baik tukar duit 2 hengget..

 
apaknya layankan lagi. tukar.. naik menatang ni pulok. terus sengih sbb berjaya kalahkan apak dia utk naik lagi.. mak xabis shopping lg. tapi dah xleh buang masa dah, capai jek aa yg nak beli, then bayar..

benda alah ni masuk duit 50 sen x 2, adalah dlm 5-7 mnt camtu kut nyanyi2.. dah 2 kali naik, apaknya angkat. okes, sambung drama. buat lembik2 bdn, meraung2 mcm kena cubit.

"cepat2, bayar lekas, jom kita balik. malu kat org. duk dengar suara amni ja ni".. apaknya dah cemas.. hahahahaha..



pandai eh.. dah benti yg ni, usha yg sebelah pulak. dengan harapan, dapat naik yg tu pulak.. neverrrrrr...

xpalah, nnt mama beli 1 letak kat umah yee..  :(

2 comments:

  1. hehe... teringat terus dgn zaman kecik-kecik. dulu bila naik ni..mmg tak nak turun gak...hehe

    ReplyDelete
  2. dlu 50 sen jek.. now dah singgit... huhu...3,4 kali naik, parah mak bapak..heheh

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...