Search This Blog

Loading...

Monday, October 29, 2012

bersyukur dengan apa yg ada

tetiba dapat cek. sekali imbas ingatkan 2ribu, xpun 2ratus.. skali 21 hengget jeee..hahah..
eh, duit jugak tu.. sapa jek tetiba nak kasik ko 20 hengget kan? tidak la ku tahu dr mana cek tu datang. tapi bila tgk etiqa takaful, aku syak maybe ada lebih masa aku bayar insurans kreta bulan 7 lepas.. ya, aku ambik insuran maybank takaful tu utk kreta aku..
alang2 g kangar, bank in kan check tu. biarlah 21 hengget je pun, duit jugak. mula2 mcm, abaikan jelah.. tapi, duit aku jugak tuuu..
bukan senang yek nak carik duit. xdak kut yg datang bergolek. donald trump yg kaya raya tu pun usaha keras utk sampai ke tahap sekarang. lain la klau ko tetiba kawen dgn anak sultan brunei, haaa, yg tu mmg goyang kaki pun dapat duit la. tapi, nasib kak yah xdak la sebaik itew.. kawen dgn anak cikgu marzuki je.. tapi iolls dpt rumah. hehehe.. so, sila bersyukur dgn apa yg ada. bersyukur dgn rezki yg allah berikan pada kita. jgn dipertikaikan ye?

2 comments:

  1. alhamdulillah dapat jugak claim insuran ye?

    ReplyDelete
    Replies
    1. bukan claim, duit baki masa renew insurans kreta bln 7 hari tu..

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...