Search This Blog

Loading...

Friday, October 19, 2012

Dah boleh tocang 2..


anak sapa la ni comey sangatttt... mcm mak dia eh.. muahahahha.. rambut dah panjang sket, tapi depan jek. kat belakang mcm tu jugak. dah bule tocang 2.. yay!!
mak yg terlebih syok. pasni leh beli getah and klip rambut yg comey2 tu. tocang 1 dah slalu dah, now tocang 2 pulok.. bapaknya slalu ckp amni mcm jepun  bila tocang 1.. ye ke?

what is on my head mama????  i feel weird laaaaaa.... haishhh.. budak ni mmg xleh letak apa atas kepala. otomatik tarik. habis senget benget tocang tu dia punya tarik. klau tocang 1, xterasa sangat, tapi bl dah tocang 2, haaa, jadik gini la. klau nak letak cekak rambut ke, topi  ke, mmg jgn harap la. ada 2, 3 ketol headband bunga2 bagai, langsung xnak pakai.. kang mama pakai, terlebih comey dr amni pulak..

2 comments:

  1. hahaha...tersenyum tgk last pic tu. mesti dia nak tanggalkan tu kan. hehehe. comel!

    ReplyDelete
    Replies
    1. haa, dia mmg xsuka letak apa2 atas kepala. habis ditarik2.. last senget dah tocang tu

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...