Search This Blog

Loading...

Friday, October 05, 2012

dah sampai dah.. hand blender uolls


dah sampai yg ditunggu2.. syiokkk sgt.. lama dah duk cari. duk usha2, huii mahal. nak beli dgn tak tu, sama banyak je. 100 lebih kut yg aku duk jumpa..

skali, ada kwn aku msj kat FB dia da jual benda alah ni.. huishhh.. terus tgk, confirm, bank in duit terus.. murah noks.. 60++ jek klau xsilap campur dgn postage.


pasni senang la nak buat mkn amni. budak tu nama jek ada gg 8 batang, tapi nak mkn yg lembik2 lagi. nak buat sket2, eh susah nya nak masuk blender. now.. tadak hal lahhh...

korang2 nak? g search kat FB, Butik UK.. ada brand lain jugak. ni yg paling murah kut. tapi kwn aku kata, kualiti dia ok. so, no need to buy yg lagi mahal. tapi klau nak yg brand elok sket, bule je..

harga mmg beza bnyk dgn kat pasaran. ada brand philip kut klau xsilap n mmg murah. tp still 100++ la.. nak murah, ko kena sabar sket la kan. aku order bln 7, 2 hari lepas baru sampai.. ater, nun dari UK... naik kapal laut kenn... muahahahahaahahaha..

4 comments:

  1. ok tak blender ni?review sikit.Tqvm

    ReplyDelete
  2. cik anon : ok je blender ni. senang klau nak blend sket2 tu.nak masuk blender xberbaloi, nak tumbuk malas. so, jawapannya ialah hand blender

    ReplyDelete
  3. sy guna mini chopper je..

    sy dh follow blog awk..hehehe..

    http://theninthalphaberts.blogspot.com/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...