Search This Blog

Loading...

Wednesday, October 24, 2012

Denai larian, Pengkalan Asam

skang ni, mlm weekend, wajib kluar. bawak amni jalan2 tgk lampu.. sian amni, duk umah je, kena bwk dia kenal dunia luar sket. -- alasan mak utk kluar sama sebenarnya --- amni suka tgk lampu liplap warna warni tu.. kang ternganga mulut  tu tgk.. bl kita kata lampu cantik, dia pun tik tik... nak bgtau kata cantik la kut..

pusing2 kangar, laki aku masuk jln pengkalan asam. situ ada denai larian. dlu zaman bujang slalu ar g jogging sini. nak jogging la kononnya, padahal dating.. muahahha... laki aku pun masa tu beriya balik keja awal nak g dating kat denai. cuba ajak pegi skang ni, tobattt..

skali bl sampai situ, wahhhh.. kagum.. lama gila kut xpegi sana..


amni dah mengkagum dah.. sampai2 trus menjerit. aku panggil nak amik gambar pun xdiherannya..teruja sgt dah kut. dlu pegi I-city, br bgn tdor. tgk lampu, menangis.. huhu

 
apak dia melayan anak dara dia tgk lampu.. tgk mata amni tu, duk tgk lampu je, bknnya nak tgk kita panggil pun..

mak pun nak interprame jugak.. tu duk kontrol amni.. tangan duk tarik lampu.. kena karan baru tauuu

papa sabotaj.. gambar mama kabur, xelok. dia cakap elok.. tipuuuu.. dengki le tewww. suh ambik lain, cakap sian amni panas duk dekat lampu.. caittt

happy girl.. yaaa, ko happy la nak oi, mak ko ni pitam nak layan ko punya happy... but, mama suka je


last.. amni terlebih syok sbb nampak lampu merah.. sebok tangan nak mencapai.. ko baik2 nak, kang putus, mampus mak ko nak ganti...
xpa, nnt mama beli 1 pasang kat  umah. hari2 ko bule tengok. pastu tiap2 bulan surat merah sampai sebab bil letrik mahal nak mamps..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...