Search This Blog

Loading...

Monday, October 22, 2012

Diam ada keja rupanya

bl aku tinggal berdua ngan amni, kena beware sgt. klau dia tgh main, mulut potpetpotpet, tetiba diam.. haaaaaaaaa, jgn biar lama. adalah keja dia duk buat..

ni tgh kusyuk giler. panggil lah cemana pun buat xtau jek.. mula2 mulut bising, tetiba senyap.. kena usha, xleh biar.. aku duk baring sebelah tgk tv, pastu bgn jap p dapur. tau2 dia diam..


kan dah kata ada keja dia duk buat.. aku pun xperasan aku xzip beg ni btul2. pandai jek dia tarik. ni beg toilletries dia la. dlu taruk dlm raga, senang dia punggah, now taruk dlm beg, then zip.. senanggg..


habis smua barang dia campak keluar. feberet adalah botol minyak yuu yee.. sebab bila goncang ada bunyik.. pastu buka tutup tin tu, then masuk mulut. bl ntah aku xsedar, tgk2 penutup botol tu dah duk dlm mulut.. pitammmm..

benti kejap tgk upin ipin.... sebok nak bgtau sampai muncung mulut tu... dah  jemu, okeh, p panjat lemari tv pulak... bagusssss..

2 comments:

  1. hehehe...tu dia "bekerja" keras...hehehe. mmg tak leh di biarkan bila dia tetiba senyap ek. sooo cute lah si amni nih

    ReplyDelete
    Replies
    1. yaaaa.. mmg xleh biar. ada saja keja dia. klau takat main xpa, ni smua nak masuk mulut.. hadoihh laaa

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...