Search This Blog

Loading...

Tuesday, October 23, 2012

Zam Beger Bakar

otw balik keja, aku duk terpandang2 bunting Zam Beger Bakar.. hari2 nampak, lama2 aku rasa terbakar dah hati aku.. dah xtahan, mlm tu gegas laki aku g carik...

xjauh pun dari umah aku... sekentut jek.. laki aku bule xperasan padahal duk lalu ja situ.
nak ajak g beli pun bercinta jugak. well, aku kan masak sedap, so, laki nak mkn kat rumah jeww.. +_____________+

sungguh menggoda jiwa.. gemuk mcm laki aku btoi beger nih.. daging dia tu yg xtahan. mantoppp...


sebab sedap dan hebak, up gambar yg sama 2 kali.. yg ni close up sket. nih aku punya.. beger bakar cheese.. mmg meleleh... sedap baq anggggg.. yg laki aku punya xdan snap dah selamat masuk mulut.
nak makan ni kena nganga mulut luas2.. lagi tebal dan gumuk dari dabel cis begek mek d.. seriussssss..

org perlis,  mana yg xtau, rugii.. p serbu lekaih.. depan taman guru tu ha... sedap woi!



** aku adalah pencinta beger. takat skali hadap 2 bijik tu xdak hal.. time peknen la.. skang ni, mau muntah klau skali mkn 2 bijik.. perut dah berlapis2 mcm beger, muka dah sebulat beger ada hati nak mkn beger 2 bijik kah??

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...