Search This Blog

Thursday, November 01, 2012

Bila tokwan layan cucu...

abah aku dgn budak2, dia ok. suka layan la jugak. tapi xdak la sampai ikut je apa diorg nak. dgn cucu sendri gitu, dgn cucu2 sedara pun gitu. kena gaya, dia main2, layan, sembang2, lambung2.. haaa gitu. klau xkena gaya, klau salah, mmg dia marah. cucu2 sedara ada jugak yg nakalnya bule tahan. memang kena jerkah la.. walau nampak garang, tapi tokngah baik kan???

umi kata, dlu masa kami kecik2, xdak la abah layan mcm dia layan cucu2 dia skang ni.. oh, ye ke? hehe.. yelah, tokwan dgn cucu ni, cemana pun, ikut je ye dok?

masa aku beranakkan amni dlu, mmg dia ambik berat la. selain faktor aku mmg close dgn dia, abah aku ni dia kelam kabut pun ada gak sket2. pasal amni pun dia tanya, aku pun dia tanya. amni ek ek sket trus dia gegas dtg. siap bwk kipas, takut amni panas.. umi kata, dlu umi branak 6 kali, xdak pun dia tanya macam dia tanya aku.. jeles kah umi? hehehhe...

sebelum ni cucu yg ada, amierah sorang la. yg tu mulut bule tahan. now ada amni and amierul, adik amierah. yg sronok layan skang ni amni la.. dah pandai main kan.. bl aku dah start keja, dah duk umah sendri pas branakkan amni, tetiap mgg aku blk umah abah. klau xblk kang abah tanya. kdg2 siap suruh adik kol tanya amni.. rindu lettewww.. hehe.

meh tengok tokwan amni bila dia layan cucu dia main..




gurau kasar nampak tokwan.... hahahahhaha... letak cucu dlm besen, pastu pusing2... yg cucu pun mengekeh gelak.. syiokkk..


mana amni xkasar ye dok?? dah mcm boboi dah sket2 nih...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...