Search This Blog

Loading...

Friday, December 21, 2012

tabiat ketika menyusu

anak dara nan seorang tu ada tabiat sket bila menyusu. dlu masa masih bf, bila menyusu, dia kan raba2 perut aku. tangan lagi 1, raba2 siku. klau raba saja xpe, ni siap cubit2. marah, tapi buat jugak. seb baik kecik lagi time tu, dia cubit2 manja je.

dah besar ni, ada tabiat baru pulak. masa isap susu botol la. amni dah benti bf. takat 10bln je nyusu badan. pastu benti sendri. punca? xpuas. pas gigit sampai berdarah, stop seminggu, sambung balik, terus xnak. susu jadi sket. xkenyang..



inilah tabiat dia.. sejak bila xpulak aku perasan. kalau isap sambil tdor, ginilah jadiknya. klau duk atas riba ke buai ke, sama jugak. ntah apa yg duk garu pun xtau. klau ada tocang, ditarik2 tocang tu. end up bila dah habis susu, rambut smua dah terburai.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...