Monday, January 07, 2013

AJL vs Kamelia

 
org smua dah update pasal AJL 27 kan? aku  jer baru hegeh2 nak taip.. mak bizi nyahhh.. semlm gigih tunggu sampai habis AJL.. laki ngan anak dah berduet berdengkur, mak duk nengok sorang2.. xbest tapi gigih jugak..

tak sia2 nunggu.. last punya performance memang meletop habis!!
penutup lagi gempak dari pembukaan and lagi lagi gempak dari lagu2 yg bertanding. kan betul kata org tua2, yg lama tetap dikenang. eh, betul ke?

masa mula2 tunjuk gitaris2 heibat tu, aku dah syiok dah. nak2 time edrie hashim. oh, macho giler ah mamat tu!! dah habis goreng, naik sorang2. mula2 rahmat mega. pastu aris ariwatan, pastu apa ke nama pulakkkk.. lupa! last skali atok ramli sarip kita!!! walaupun atok, u rock!!!!!
 ramli sari
memula man kidal goreng, aku dah meremang bulu2 dah. bila start drum roll, arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.. kamelia.. soka soka sokaaaaaa... wahahaha.. dah start gila dah! audience pun sporting habis. siap berdiri and nyanyi sama2. masa rahmat nyanyi pun pakat2 join dah. time ramli sarip memang happening habis la. bini amy search pun siap bgn and tergawang2 tangan. see, lagu lama, masih segar diingatan gitew. ahkak korang nih layan lagu2 oldies ye walaupun muda lagi.. mude keeer? eheh..

juara AJL kali ni is Yuna. aku agak jugak, cuma bila aizat yg nyanyi, mcm xberapa confident jek yuna nak menang. tapi lupa, juri tgk lirik yek bukan siapa yg nyanyi. so, berbaloi la aizat nyanyi lagu tu utk yuna kan? nampak aizat omey2 jek nyanyi sambil pegang mug. dgn kumis nipis tu, muka jambu habis la.selamba je kan? 
aizat ajl27 

bajet jugak shila amzah leh menang, skali nan hado.. cuma frust sebab lagu teman pengganti cuma menang persembahan terbaik. kategori tu peminat yg sms kan? at least menang no 2 ke 3 ok la kan? sebab pada aku lagu tu best sgt. lirik dia tu memang makan dalam ah. tapi juri lagi arif ye dok?

ramli sari ramli sari

siapakah beliau? hamba jatuh cintaaaaaa.. hahaha..
sebelum ni laki aku la yg gila sgt lagu ni. aku suka juga, tapi xdak la mcm dia yg asik nak dgr lagu ni. tapi lepas tgk kat AJL ni, bertambah suka pulak aku dgr. tgk black nyanyi, penuh penghayatan gitew. frust sgt sbb xmenang...


** kredit pics to google and beautifulnara.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...