Search This Blog

Wednesday, January 23, 2013

Balasan buat pencuri



Foto
xdapat tangkap tuan, dapat motor pun jadik la... mencuri tu dose yeeeeee..

xboley blah btui berita nih.. tergelak aku sorang2 tgk gambar ni. nasib kau lah wahai sang pencuri. sapa suruh mencuri ye dok? pisang pun nak curi ke? klau makan jadi darah daging tu. doseeeeeeeeeeeeeee.. tapi xtau la kut nak jual, bukan nak makan. sama je lah kan? curi, pastu jual. duit hasil curian sama jelah hukumnya. hadoi la..
tapi kita xtau kenapa dan mengapa dia mencuri. mungkin sebab kesempitan hidup. klau yg tu mungkin bule dipertimbangkan. tapi klau mencuri, carik duit sebab nak beli dadah ke, rokok ke, yg tu mmg kena humban la.
kena buat gini pun patut jugak kan?
aku rasa tobat la si pencuri tu nak datang ambik balik moto dia kan? mmg tempah nahas la...

berita penuh kat sini..
sumber dari sini..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...