Tuesday, January 22, 2013

happy 31th besday my dear..


ohoh.. hari ni suami terchenta sudah cukup 31 tahun dah kamu. kak yah baru cukup 30 bulan lepas. dia dah cukup 31.. rugi sapa branak awal tahun. bhaha..

suami mok2 saya dah big big dah.. eh dah tua. dah 3 series. dia kata dia masih lagi 30 tahun. iye iye kan jelah. kang sentap pulak. huhu.. pagi2 bgn minta hadiah and suh blanja makan.. ahah.. part yg ditunggu2.. mcm biasa seperti tahun2 sebelum ni, isteri akan recycle balik ayat sang suami. apa yg dia kata kat aku masa besday aku tahun lepas, aku simpan, and guna balik masa besday dia.. aci dok? kehkehkeh.... nasib laaaa.. laki bini sama ja ngeng..


-- budak kecik tu now berebut nak geng ngan apak dia. xkasik can dah kat mama... pasrahhh jelah..

besday boy bersama gepren nya.. ohoooo.. kasih sudah beralih arah.. huhu.. ya, incik suami sangat rajin layan anak dia, sebab si anak bila dgn apaknya adalah sgt behave. sebab bapaknya xmarah dier. grrrr...

to my dear mr. papa, heppy besday. moga2 kamu terus menjadi bapa yg baik utk anak kita. dan suami yg baik utk isterimu juga :).. dan moga lepas ni bila umo dah 31 ni, kamu lebih mendengar kata isterimu. klau mama xbg makan tu bukan sebab xsayang or kedekut, tapi sebab kamu dah makan banyak. perut kamu dah muncit. xcomeyyyyyyyy. lagipun nnt klau kamu sakit, mama jugekkk yg kena jaga.. bhahahaha..

suami saya  a.k.a besday boy... :P
later2 la yek kita celebrate besday. hari ni mama sebok.. bule? kehkehkeh...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...