Search This Blog

Loading...

Tuesday, January 01, 2013

Happy New Year 2013


yebba yebba... sudah masuk 2013...
happy new year uolls... kepada yg bercuti, dabel syiok.. iolls kat perlis, keja. no cuti2 on new year.. muehehe..

jadi, mari kita mulakan tahun baru dengan semangat baru!!
-- tiap2 thn ayat ginilah kan bila masuk tahun baru. end up, apa pun xboleyyyy.. coii
tapi kali ni, harap2 berkekalan lah semangat tu. ater, umo pun dah 3 series, kena matang sket. 2012 yg lalu banyak memberi kenangan dan pengajaran. yg pahit dan yg manis. yg manis kita jadikan kenangan. yg pahit kita jadikan pengajaran. buang yg keroh2, ambil yg jernih.
azam?
asal tahun baru jek, azam baru. tapi tercapainya idok.. maka tahun ni xpayahlah nak karang azam berjela2. kita tanamkan semangat dalam hati sudeyy..
ada jugak lah azam. tapi tak azam sangat la. more to semangat la lebih kurang...  apa aku cakap nih??

kalau boleh, thn ni aku tak mau tinggal solat.. uhuk uhuk. umo makin meningkat, dunia makin ke pengakhirnya. bukan kata dulu tu tak solat, tapi ada jugak yg termiss. adoiii.. ni semangat dr tahun baru hijrah yg lepas dan sekali dengan cukup umo 30. so, kita sekalikan dgn tahun 2013 ni yek. insyallah.. mohon ditetapkan iman. sesulit mana pun, harap2 tu cukup 5 waktu sehari. moga dipermudahkan segala urusan.

lain2 sama jek dgn lepas. nak jadi ibu yg baik, isteri yg baik, anak yg baik, pekerja yg baik, muslimin yg baik... aminnnnnnnnn!

moga2 2013 ini satu permulaan yg baik utk diri aku sendri, keluarga dan rakan2 semua. :)






## jalan kembali sesak yek selepas sebulan bersenang lenang bawak kreta pagi2 pegi keja. :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...