Search This Blog

Loading...

Wednesday, January 16, 2013

Masak-masak+Main-main

apaknye belikan pinggan mangkuk kat anak dara dia. jeles maknye.. cer beli 1 set utk maknye jugak.. tapi nak corell yeee.. tiap2 hari saya masak sedap2 utk awak.. bhahaha


dah budak ni sukaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa sangat main pinggan mangkuk periuk belanga maknya, dapatlah 1 set utk dia. since apaknya dah janji nak beli, kita tunggu jelah ye papa belikan..
awal bulan hari tu, papa balik keja..

jengjengjengjengggggggggggggggggg... mengekeh gelak tgk papa dia bagi mainan.
mlm tu duk ralit main itu jelah. ko tengok, kemain duduk bersimpuh. kata masak kannnn.. anak dara sangat. hahahhahaha
ada mini jug, cawan and piring, mangkuk and periuk kecik. siap ada sudu. tapi sudu tu kecik sgt aku rasa. pas sekali main, trus aku sembunyikan. amni duk buat2 ceduk siap ada bunyi um um.. bunyi makan la kononya. lawok btul tgk budak tu main.. ambik jug, buat2 tuang air dlm cawan. pastu bg mama suh minum.. so clever la awak niiiiiiiii..


yaaaa.. bertambah2 mainan awak, bertambah2 la keja mama nak mengemas ye. awak main je tau, kemasnya malassssssssssssssssssssssss...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...