Thursday, January 17, 2013

mencairkan otak..

duit sudah bayar, jadual sudah keluar.. marilah kita kembali merempit bersama kak yah.. ohooooohoiii..

yaaaa.. sabtu ni dah start kelas dah. haku sambung balik pengajian yg tertunda tunda tu. ntah bila nak habis xtau la. anak dah 2, blajaq xhabis2 lagi. kekeke
nak register kali ni aku kena buat permohonan ke HQ. sebab? dah lama sangat extend. amni pun dah setahun lebih. last, semester jan 2011.. dekat 2 tahun tuuuu. seb baik masih diterima. klau tak, sesia usaha aku sebelum ni. paling sia2, duit yg telah dilaburkan.. vavavava...

2 kali extend dah. 1st masa peknen mula dlu. yg tu pun setahun jugak la. yelah, mabuk laut bule tahan jugak. pas beranak, baru sambung balik. tu pun 1 sem jek. sem januari 2011 tu la. tgh2 blajar, kembung pulak. mabuk laut lagi.. extend lagiiiii... yg ni teruk lagi dr yg 1st. sampai failed 1 paper. xpasal2 kena repeat. dah la killer subject. object oriented programming. aku siap tak g final exam. mana tak failed kan?

kali ni aku ambik 2 paper jek. maleh nak ambek 3. takut xsempat. keja lagi, anak lagi, laki lagi, umah lagi. semua nak kena jaga, nak kena tengok. kang xpasal2 failed lagi.. lagipun ahkak xdak sen sangat nak bayau yuran yg bule tahan mahei jugak tu..langkah slamat, kita ambik 2 cukup. biar lambat asal selamat ye. lagipun aku kena kejar cgpa aku. dah lingkup 1 paper, jatuh terus cgpa. tinggal 2++. hampeh btoi. kena plak ada 1 subjek aku dapat D. sem bila ntah. menyumbang kepada keranapan pointer jugak tu. rasanya mcm dah jawab sehabis baik dah, xtau cemana leh dapat D. tanya kawan2, ramai gak sama mcm aku. kesimpulan dia, lecturer tu kedekut markah. ptuiiii.. nak tau subject apa?
keusahawanan... grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr..

kelas start pkul 1.30. dari  umah kena kluar dlm pkul 12. hantar amni balik umah abah dlu. then zasss trus g jitra. dari umah abah nak ke jitra, 40 mnt camtu. jenuh merempit la aku. pagi tu sempat la nak basuh baju dlu, masak and makan siap2. break 15mnt jek, then sambung balik. jenuh la nak kejar nak sembahyang, nak mkn bagai. sampai ke petang kelas. harus ada yg meyengguk dlm kelas nnt. ahkak dah tua dek... huhuhu.. tapi seb baik gak start tghr bawak ke petang. klau start pkul 8, kelam kabut kut dgn anak kecik ni. dlu ada skali klas start pkul 8. tiap2 kali aku lambat. gagagaga... mana taknya, pkul 8 duk atas jalan lagi. :)

doa2 kan kak yah okeh ye utk study, buat assigment and ambik exam. otak mcm dah tepu dah ni. jenuh la  nak cairkan balik. nak menelaah mlm2, study, hafal note for exam. harap2 amni beri kerjasama. apaknya dah kena warning dah. start next kena balik awal. mama nak study, papa jaga amni. gitewww. kita tgk lah nanti apa jadi. study ke tdor.. eheh



** patutnya tahun ni dah bule habis blajar, tapi dah extend sampai 2 tahun, makanya lagi 2 tahun la kut baru habis.. itupun klau tak extend lagi **nangisss

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...