Monday, January 28, 2013

Mengada-ngada



ni bukan menangis kena dera yek. ni mengada2 nama dia.. budak ni mmg gini klau nak tdor. dia punya ek ek tu rasa mcm nak lempang. bukannya ada apa pun. saja gedik. pas dah puas merengek a.k.a mengada2, tdor la. klau aku rajin, ha aku layan la, gomol2, cium2, peluk2, siap nyanyi2 or zikir. klau tak, duk la kau kat situ nak oiii.. dah letih, senyap la dia.. saja gateii..tak tdor pun kadang2 jadi gini jugak. saja merengek. banyak lagi, tapi aku rakam sket2 jek. kadang2 dia ek ek tu sebab nak pay attention kita ni ha. tgk merengek, eh, tetiba bercakap, pastu main. pastu sambung ek ek balik. sebab kadang2 aku biar je dia  main, then aku baca novel or tgk tv. so, xlayan dia.. pastu mula la nak cari pasal. so, layan la kejap..

klau citer kat mak aku, xpercaya la. sebab klau tinggal kat umah tok, elok je perangai. xdak nak ek ek apa pun. nak tdor pun pandai jek cari sendri. elok jek nampak maknya yg gojes ni, dan2 tu merengek.. mengada2 sangat kan? tu blom nampak bapak tercinta lagi. dia punya mengada2 to the max ok! aku pun kadang2 hilang sabar. sampai apaknya xblh letak. nak berdukung je. nak ajak main, nak ajak keluar. haishhh.. maybe sebab dia rindu apak dia. yelah, celah mananya nak main ngan apak dia kan? mlm je pun. so, bila jumpa tu lenjan habis2an la. aku? biar je.. ko layan la anak dara ko yg sorang tu. dia  pulak suka bagi muka kat budak tu kan? elok la. leh mak ko rehat jap. tapi xdak maknanya.. nak tdor karang, ketiak mak ni jugak yg disondolnya. lengan sasa mak ni jugak yg dipeluk2nya.. heheheh...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...