Tuesday, January 15, 2013

Merlin

syedihhhh.. Arthur dah mati... tsktsktsk

korang tgk tak merlin semlm kat tv3? aku mmg duk ikut dr tahun lepas2 lagi. syiok jugak pada aku. boleh jek nak download, tapi aku malasssss. tgk series by series kat tv ni excited dia lain sket. klau download, tgk sekali harung, xfeel pada aku.. heheh.. atau kata lainya, klau dah download, sure banyak and berjam2 nak kena hadap.. then, 1 keja apa pun xjadi. duk ngadap tu jek. so, kita tgk seminggu sekali sudeyy..

frust aku bl last episod, hero mati. adoilaaaaaa... hero mana bule mati. pasni cemana pulak la sambungan dia.
iolls sukerrrrr giler ah kat arthur@bradley james tuh. ensem dow...


ensem dok? ensem gileeeeeer

aummmmmmmmmmmmmmmmm.. geram kak yah.. suka tgk bila dia cakap. gg putih je. gewam tauuu.. muahaha.. gateii pulak bunyik. kena cepuk dgn laki baru tau..

eh, merlin@colin morgan pun ensem jugak kan? sweet jek muka. yg tu pun kak yah suka.
baby face sangat muka kan? muahahhaha

klau senyum gini, sweet sangat kan? hehe. dah la lawok..

tapi klau gini yg kluar...
dah tak sweet dah.. serammmmmmmmmmmmmm pulak.. muahahha

si morgana@katie mcgrath yg jahat tu pun aku suka. watak jahat dia sgt ohsem. dan sangat la cantik. muka cantik sangat. rambut pun cantik. mata pun cantik. eh,smua cantik lah!




vavavava.. makan dlm kak yah tgk body awak.. cun kan?


pasni xtau nak ikut crita apa pulak. aku suka gak crita2 mcm ni. xberat sgt utk pikir and enjoy bila tgk.


**picts from google

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...