Search This Blog

Loading...

Monday, January 21, 2013

Sandwich Sardin

rentetan dari sambal sardin utk berbuka hari isnin, hari selasa, break1st laki bini ialah sandwich sardin.. aku buat sardin tin besar hari tu. sebab mmg bajet utk buat sandwich pulak. roti pun beli yg pek besar punyeee.. lama dow xmkn sadin..

mudah jek. lenyek2kan sardin tu, then tambah mayonis. klau ada salad ngan timun, lagi ump...
pagi2 tu gigih la aku duk tempek roti..


1 utk suami, 1 untuk isteri. homey dak bekas kami? ngehngehngeh.. bekas ni saja aku beli utk isi bekal g opis. mlm klau masak then esok pagi, panaskan bawak g opis. dlu laki aku xmo bawak2 bekal ni, malu kut. now dia pun gedik nak bekal sama.. hover.
bekas tu cun2 masuk roti. yg besar tu leh letak 3 set roti = 6 keping. yg rendah sket leh letak 2 set = 4 keping. yg besar utk incik suami ye.. yg kecik utk puan isteri.. hehe.. pastu nyesal sebab bawak sket je.. balik umah mkn lagi sandwich sebab ada lebih lagi seketul ikan. dah lama xmkn sardin, sesekali makan.. uiii sedapnya.. ehehe..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...