Search This Blog

Loading...

Tuesday, February 26, 2013

Jalan jalan Malam malam

papa bawak amni jalan2 malam2 tengok lampu di mlm minggu. alah, g kat denai larian pengkalan asam tu jek. situ lampu meriah jugak. mlm2 pun ramai org melepak.
mengedik2 makcik tu sronok.. mulut dgn kaki bersatu padu.. kaki berlari, mulut bercakap. asyik la, mama mama, papa papa, ampu atikkkkkkk... ulang tu patploh kali. hoihh.. dah mcm makcik2 kepoh dah awak amni..

cik kuntum sorang now sedang belajar berlari. eksyen kemain. berjalan pun kadang2 jatuh, ada hati nak berlari. but, yessss. she's always run now. nak ke dapor, nak ke blik, lariiiii je. read jalan2 laju2 versi budak. klakar pun ada. klau tgk dia jln, geram kadang2. sebab dia mcm terjinjat2. letak tapak kaki xrapat. budak2 baru bule jln mmg gitu eh?

tapi klau pegi tempat yg ramai crowd, kadang2 dia mcm takut pun ada. takut nak jln. nak2 klau ada apaknya. sebab apaknya kan over protected. asyik la berdukung walau dah bule jln. klau dia nak jln pun kena pegang tgn. klau xpegang, diruntunnya jugak. dah pimpin, haaaa, boleh jln. gamaknya dia rasa unsecured kot bila kat luar rumah. lagipun dia pun xcekap btul lagi. kat umah sokay la nak berlari. dah biasa kan..


cheecky mama.. muka mmg noty habis. tu blom tgk keletah lagi. noty tahap nak pitam.. haishhh.. xpa, mama is happy tgk amni happy!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...