Friday, February 22, 2013

Setia ke hujung nyawa katanya...

sapa sini ikut crita setia ke hujung nyawa? vavavava...
crita dah habis baru kak yah tanya. eheh.. xsempat nak hupdate oih..
ni bukan nak crita pasal drama tu. dah habis lama dah. now dah start cita baru dah. dlu mula2 aku pun xtgk, dah 3 ke 4 episod kut baru start layan. dah layan, eh mcm pernah ku lihat crita ni.. tapi dimana yaaa.. rupanya aku dah baca novel tu. pinjam kak ipar aku punya masa aku masuk wad sebelum branakkan amni.. so, dah tau endingnya. tapi layan jugak lah dari xbuat apa2 petang2 sambil tambah dosa sebab lambat smayang maghrib sbb duk langut tgk ersalina dgn zain..

** pasni ada lah org buh nama baby ersalinan imani kan? muehehe


haaa. kan 1st boyfriend si ersalina tu asyik bg sticky note yg homaigad cuteeeenya kat dia? aaaa.. aku pun nak share aku punya sticky note jugak. tapi kak yah xdak la duk tulis note omey2, romantik2 bagai kasi kat suami ye.. jauh nau nak ngantar, kita sms cukup lah..

aku suka gak beli sticky note yg comey2 tu. syok tgk. ni sebahagian. ada lagi sebenarnya. yg homey2 hangat sayang nak guna. so, simpan. boley? kehkehkeh... yg free pun ada, tapi biasa2 jek. cuma ada tulis la dr company mana. best gak la sbb tau, ooo ni yg dpt masa pegi sini sini.. ada bentuk love, ada bentuk bunga, ada yg ada gambar kartun. ada lagi yg aku simpan sticky note gambar anak ayam. sticky note angry bird pun aku blasah beli. mcm budak2 kan?

O____o

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...