Friday, February 01, 2013

Unlimited creativity

mari kita saksikan ke'kreatifan manusia2 zaman sekarang. yg kadang2 tak terjangkau dek akal... klau idea bernas, ok what??

ni kes xcukup meja barangkali... seb baik ada payung kan? jgn tercocok org sebelah sudahhh.. kang ko pulak yg kena cocok..

kreatip sangat pun susah jugak kan? kang xpasal2 ada yg hancur jari..


ini aku suka... tak pernah terpikir pun nak buat gini klau ada benda jatuh bawah mcm ni.. tapi klau ko punya vakum besar gabak, tak disarankan ye... kang vakum tu jatuh, nak sedut dgn apa pulak? mulut?


boleh la dik... kreatip tahap dewa dah ni.. janji bule main ye dok?


hmpp.. klau aku, aku konpius dah. mana 1 king, mana 1 queen, mana 1 bishop, mana satu kuli.. sama jeeee..


ni klau buat kat charge laptop aku, mmg nak mampos gayanya. jgn kata pizza tu panas, hati pun bule panas doww..


kahkahkahkah. aku nak kena buat kat toilet opis aku. cepat sgt habis tisu toilet tu. berebut2 nak masuk toilet yg ada tisu. skali, nahhhh.. ambik. lap puas2.. lap apa entahhhhh


buat gini kat umah, sure amni sukaaaaaa sangat. silap2 tdor pun atas ni. jgn kata anak, bapak pun silap2 join skali.


xbley blahhhhhhh.. ni pun kreatip tahap dewa dah ni. hover kemain kan? nak sangat berendam, bathtub xda...gini pun boleyyy


ini klau kena kat umah aku, mmg aku bom terus.. ni bukan kreatip, ni terang2 bodo namanya...-- tampar diri sendri.


yaa.. nak beli shower xmampu. nak beli water heater lagi xmampu.. gini jelah yg mampu. silap2 bule kena karan oiiiii..


ada ek? dlu time bercinta, klau nak gayut lama2, pakai headfhone la kan? xkuasa nak pegang lama.. tapi klau ada gini cute jugak. mcm gayut guna tepon umah je.. bule pintal2 wayar talipon. pastu dgn kau skali terpintal2 kat situ..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...