Search This Blog

Friday, March 01, 2013

Basikal baru Amni

okes, kegilaan mama menjadi2.. over sangat papa kata.. heheheh... tok pun kata gitu. amni kecik lagi, tok kata membaziorrrrr..
pedulik apa org kata.. mama nak beli jugekkkk... xsabar nak tgg amni pandai kayuh beskal baru mama beli.. now baru duk blajar2. susah jugak sbb lantai umah jenis tile and agak licin, tapi xpe, mama tau amni can do it! mihmihmih.. yg lama pun amni xpandai sungguh, dah ada yg baru... hai la emak... pfffffffff..


klau nak naik beskal ni, amni kata nek yek. means naik gerek.. bahahah.. yek pun yek la nak oi.dah terer, nnt kita bawak kayuh kat luar umah ye.. tgg amni besau dlu...



nak beli yg trendy sket cam gini mulanya. design mmg homey nak mamps la kan? caler pink tu yg xmenahan. pastu ada pemegang blakang. so, mama leh tolakkan klau amni xnak kayuh. tapi cam lebih kurang je dgn aku beli tu, konsepnya tetap roda tiga. so, kita beli yg lainlah.. padahal, mama kedeks.. harga beza giler kut. seratus lebih kut. yg aku beli tu baru 35 hengget. kedai tu mmg murah. ada kedai mana ntah, beskal sama cam amni, sampai 60 hengget.. coiii. maka marilah kita amalkan perbelanjaan berhemah. hahahha.. xpelah, asal boleh naik, ok lah kan? beli yg unisex ye, nnt blh guna utk adik amni pulak. mana la tau dapat boboi pulekkk... amin!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...