Search This Blog

Loading...

Monday, March 04, 2013

Cempedak goreng HOT


ermphhhhhhhhhhhhhhh.. sepsinya kamo!! sungguh menggiurkan jiwa dan raga ini..

setuju tak? dari hari ke hari nak mkn cempedak fresh and cempedak goreng. nak beli yg goreng, mahal ya ampun. 3 biji singgit! buat lekat celah gg je bak kata org kuat makan. moh kita beli buah cempedak di luar pagar di pasar malam..



bersatu padu dengan tepung goreng cucur cap trakta.
yeahhh.. aku xpakai lah cap adabi ke apa tu. beli yg ni lagi sodappp... campur sket dgn air kapur utk kerangupan luar biasa.. sket je, klau bnyk sangat kang keras kejung plak cucur korang.



hooyeahhhhhh!!
makan sampai lebam. puas hati aku! leh mkn banyak2. lagi sedap buat sendri kan?
2 biji cempedak tadi, dapat bnyk ulas jugak. manissssssssssssssss sangat isi buah tu.
amni pun sokaa.

ada rezki moh le kita kongsi bersama. amni bawak g kat wan 1 bekas. eheh

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...