Tuesday, April 30, 2013

Kerna sebatang mop

hari ni aku mc. dr semlm sebenarnya. pasaipa??

kerna sebatang mop!!

damn!!

beli mop baru dengan harga RM20 dengan harapan lantai rumah berkilat2.. tapi sakit yg ku dapat..

ptuiiii.. dah la mahal, bg bala lagi tambah kat tuan. cinabeng sungguh! mmg nahas la kau wahai mop.

punya bersungguh mop lantai, sampai terlentang aku dibuatnya. licin sgt lantai kannnnnnnnnnnnnnn..


hasilnya..



dapat ubat sebeban... hhohohoho..

habis sakit badan. pinggang, belakang, tgn. tgn kanan aku bengkak sket. maybe sebab aku tahan badan aku jugak, takut kena kepala. badan pun berat kan bak kata dato doktor.. cisss..
klau kepala pun terhempas sama, mau mc sebulan. biol terus.. hahaha..

tp saat entry ni ditaip, pkul 5.40 ptg, aku dah ok. xdak la serius sgt. sehari 2 lepas kejadian sakit sgt la. silap pusing mmg sakit la. jatuh terlentang kut. eh, ni betul2 tau, bukan rekaan yeh. xda sapa yg nak sakit kan??

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...