Search This Blog

Loading...

Monday, April 01, 2013

Selamat Hari Pekerja

hari ni public holiday. sempena hari buruh@hari pekerja. smua org cuti eh? mostly ofis adalah tutup. ada jugak g buka. kedai2, shopping complex, restoran. klau smua tutup, xtau apa jadi. kadang2, time public holiday ni adalah masa utk mengaut keuntungan lebih. org lain cuti, korang keja cari duit lebih. eh, my husband also work okeh.. yay!! padan muka beliau dan padan muka isteri beliau.. pfffffffff..

aku start bergelar pekerja tahun 2004. keja kerani kat construction company. ada kut 3 bulan. sementara nak habiskan study. pastu balik perlis, keja kat kedai buku. sementara tunggu konvo. pastu dpt keja kerani kat pejabat tanah perlis. kontrak jek. dekat setahun jugak. pastu dpt keja kat tempat sekarang nih. kat tempat keja sekarang ni dari thn 2005. belum pun 10 tahun jadik buruh.. hehe..

tapi nih 1st time dpt wih sempena hari buruh.. hebat dok?



dari siapa?


wish apa?


korang ader?


takde, jom baca sama2..


Selamat Hari Pekerja

Azziah Bt Nawawi.
Salam 1Malaysia,

Di kesempatan ini kami ingin mengucapkan Selamat Hari Pekerja kepada para pekerja di Malaysia.

Sebagai rakyat Malaysia, kita semua beruntung kerana negara kita ini sentiasa berada dalam suasana aman dan damai serta rancak dengan pelbagai pembangunan yang menyediakan kita dengan pelbagai peluang pekerjaan.

Dengan adanya peluang pekerjaan ini, kita dapat memajukan diri kita dengan adanya pendapatan tetap dan seterusnya dapat menyara kehidupan keluarga.

Oleh itu, kami berharap anda semua terus kekal produktif kerana segala usaha anda sedikit sebanyak menyumbang kepada ekonomi negara.

Semoga sokongan anda kepada Barisan Nasional dapat terus menjadikan Malaysia sebagai sebuah negara yang lebih produktif menjelang 2020.

Selamat Hari Pekerja kepada semua!
  1Malaysia.com.my




cool eh??

buat apa di hari pekerja? mau bermalas2 di rumah emak. tak mau buat keja apa. biar mak jek buat keja. ehhh? 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...