Tuesday, May 14, 2013

Onet

aku skang tgh gila onet. hari2 nak kena main onet. paling kurang sekali. dan sekali tu sampai sejam dua. nak tdor, tgh tgk tv, nak menunggu apa2, mesti layan onet dulu. sampai laki aku naik hairan. tak habis2 lagi ka bini aku nih???


apa itu onet?


err.. cinonet je onet nih..


memang asyik habis. kadang2 leh jadi punca bergaduh dengan amni. hahahahaha




apakah dia si onet itu??







nin diaaaaaaaaaaaaaaa..












 sebuah game di henpon. hahahahahahahha

addict habis la skang ni. pas main, nak main lagi. now duk lawan rating sendri. yelah, nak lawan dgn sapa je kan?
korang try download. best woo. menguji minda. walau cuma matchkan gambar, tapi dia ada step dia. bukan main tekan jek gambar yg sama. kena pikior banyak sket yeh. laki aku, main takat 7-8 kali match, dah give up. cari xjumpa, truih cakap dah habis. yappadah btoi.

now aku tgh main mode 3. ada 3 mode. mode 1 dah sampai level 10. mode 2 paling haibat mode 9. mode 3, takat level 3 ja. sebab yg tu masa cuma 5mnt. so, skang ni tgh berusaha nak naik level lagi. silap2. juling bijik mata aku pasni. hahahhaha


aku jarang sgt kut layan game. kat laptop ada game angry bird yg dlu tu ja. masa pakai hp samsung dlu, ada la 2,3 ketoi game. sejak ada hp sony ni, baruuuu la download banyak game. asyik main game sampai laki naik cemuih. jeles lettewww hp dia ada game 2 ketoi ja. heheheh. game yg aku download, ilmiah sket la. crossword banyak gak aku download. slalu gak main, tapi onet tetap yg utama.. hahahahhaha. nnt amni besar, nak ajar amni main onet. pastu lawan dgn mama yeh?

oh, bab bergaduh dgn amni tu betul yeh. budak tu kan pantang nampak hp. aku nak main onet, dia nak main talking tom or nak layan kids song. berebut la dgn mama. kadang2 amni yg mengalah. hahahah. aku suh dia main mainan dia jek. xpun ambik hp papa.. bagi can kat mama release tension jap yehhh.. kijamnya mama.. hahahahha.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...