Search This Blog

Monday, June 10, 2013

Day 1 @intan bukit kiara

Kita bersiaran secara langsung yehh.. Eh,aku bukan ngelat eh. Dah setel buat lab, so curik masa sket. Org lain ada yg blm setel. Aku dahhhhhh. 1st excercise ko buleh la nak berlagak sbb sonang yooo. Tunggu day 3, 4, 5 nnt. Mau menggelupor kut...
Kursus apa plak kali nii kak yah kita...

Nahhh. Tgk gambar lah ye. Panjang nau nak taip. Mau ada typo kang. Lecture takat la ni best jugak. Xdak la skema sgt. So, xboring walau ada rasa nak tersengguk jugak td.. Flu masih ada, batuk2 pun sama. Agak tidak selesa.. Ntah bila nak lega ntah. 3-4 hari dah duk telan ubat..

Eh kali ni aku ada roomate. Lega la sket. Xdak la rasa seram sgt duk kat bilik.. Huhu..

Okes, kita tgk lagi 4 hari apa jadi. Agak2 pasni terer tak setting server. Klau dah terer leh apply naik pangkat eh? Amboihhh hover..

** semlm call umah, dgr amni panggil mama mama mama.. Uwaaa.. Berderai ayaq mata mama ni nak oi tringatkan kamu. Tsktsktsk... Walaupun mama tau kamu syok je main, xdak hal mama tinggal kan? Mama dah retak menanti belah dah ni rindu anak. Eh, laki pun tringat jugak. Duk sini sejuk wooo.. Eh?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...