Search This Blog

Loading...

Friday, June 07, 2013

Short update

Pegi holiday sronok2, dah balik, tak sihat pulok.. Haiyooo...
Aku masuk keja hari ni je (jumaat). Senin sampai rabu cuti. Aku g Bandung hari sabtu ptg. Balik ikut jakarta hari selasa. Sampai umah dah mlm. Rabu cuti, khamis public holiday.. Jumaat kerja sehari, cuti weekend plak.
Ahad ni nak g kolumpo pulak, kursus kat Intan Bukit Kiara seminggu. Huwaaa... Tinggal amni lagi. Seminggu tuuuu.. Lamaaaa.. Masak la aku duk atas bukit tu..
Saat taip entry ni aku kat klinik. Amik ubat sesiap sebab hari ni asyik la batuk kohong kat opis. Dgn sakit tekaknya, pedihhhhh, kepala plak nyut2 je.. Tensi kak yah hoihh.. Tak syiok la nak g keyell klau xsihat kannn..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...