Search This Blog

Thursday, July 25, 2013

Takat lebam kat pipi tu apa ada hal

tengoklah pp anak dara aku tu.. lebam okeh!!
xdak sapa dera dia..
dia buat sendri.. haishhhh
jalan tak tgk depan.. pastu jalan nak cepat, tergedik2 berlari. dilanggarnya tiang kat umah pengasuh..
hasilnya... gitulah. seb baik xteruk sgt. gambar tu ambil di petang kejadian. dia langgar tiang tghr camtu kut..
pengasuh pun seriau nak bgtau kat aku kut aku marah diorg pulak.. sebelum tu baru je hilang parut segaris kat dahi. ntah apa dilanggarnya tak tau lah..
sabarlah hai anak..

tapi ni kisah jumaat 2 minggu lepas. now dah ok dah. lebam dah hilang, calar2 pun dah xda. sibuk suh org sapu ubat hari bgtau dia sakit. yelah2..

budak kecik ni aktifnya kadang2 tak sempat nak kejar. lajuuuuuuuuuu je. dukung xnak, nak berlari. bukannya nak reti jln slow2, lari. terkedek2, pastu mata ke lain. kat umah pun dah bnyk kali jugak langgar  dinding tapi tak pernah serius la. alhamdulillah jugak,sepanjang umo amni, xpernah lagi dpt kecederaan serius. harap2 sampai bila2 xda lah. anak terhantuk sket, mak bapak dah gelabah. sropa nak bawak g xray jam2 tu jugak..


walau muka lebam, gaya tak kalah.. ni erra fazira tgk pun sujud nih.. nak g pasar ramadhan je pun nak oii..
naik kreta, panas, nak pakai spek. tgk ke mak bapaknya pakai spek kan? yg syoknya, tak tanggal spek sampai ke param okeh. last aku ambik simpan, malu kat orang.. hahaha..
nampak cap, nak pakai, panas.. dh la baju sepsi. hihi. tu baju kawan aku kasik. cuaca panas skang ni leh la pakai. lagipun kecik lg. dah besar karang no no no noooo..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...