Search This Blog

Loading...

Tuesday, November 26, 2013

Beli tuppaware lagi!

kak yah dah gila tuppaware pulok dohhhh..
dah mula beli ni, dah jadi ketagih pulak.
sebab tak la mahal sangat bila ada sale and tolak harga ahli.
masih mampu milik..
lagipun dah lama tak terjah kedai tuppaware ni.
aku jarang beli, so takda catalog utk thn ni. awal thn hari tu ada beli. pastu tak de dah.
awal bulan hari tu ada beli tuppaware pepel yg cantik manis.
minggu lepas, teringat sale utk bulan  november.
ada benda yg berkenan di hati.
kena tunggu hujung2 sket, ada duit lebih sebelum gaji, baru nak beli.
so, on friday, habis keja jomlah hai anak teman mak g beli tuppaware.
tapi dah nama pun sale, blm habis sale, stok dah licin.
haiyaaaaaaaaaaaa...
frust ahkak tau dik..
dah takda, tak payah beli la kan?
tapiiiiiiiiiiiiiii
iolls ternampak yg lain yg menggoda jiwa jugak.
ishhhhhhhhhh
pandang tak lepas, langkah pun tak jadi..
usha2, maka kita ganti yg lain.
mihmihmih..

rembat yg ini pulop..
stok last. klau tak, minggu depan baru ada stok baru.
memang menjahanam poket btul la.
tak leh g kerap sangat. bagus jugak catalog tak sampai kan?
klau tak, tiap2 bulan aku bersidai kat kedai tepawe tuu


hasil rembatan..
oh, kamu sangat sepsi...
hahahaha
ini pun, beli 4 yg besau, dapat 4 yg kecik. homeyyyyyyyyyyyyyyy

dah nak cukup geng dah ni. botol air, bekas tinggi, bekas bulat, bekas kecik.
ahkak suka ahkak sukaaaaaaaaaaaaaaaaaa.. yay!

ada katalog baru. kaler pepel yg cun oih and bentuk 4 segi! gewammm. sebab dah beli yg pepel 1 touch tu tp bentuk bulat. aku lagi suka 4 segi dr bulat. ok, mari menabung utk beli yg 4 segi pulak. hahahaha


## mak2 sangat dah ni kak yah oiii


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...