Search This Blog

Tuesday, November 26, 2013

Sabar itu indah..







Pics from google


nahhhhh..
motivasi untuk diri sendiri di hari selasa..
dah lama bersabar.
sabarrrrrrrrrrr.. bak kata org, mungkin ada hikmahnya nanti.
ada sebab, bila sabar nanti penyelesaiannya indah.
tapi kes aku ni, tak ada maknanya hikmah bagai.
kes aku ni namanya sabar yg tak ada faedah.
gituuuuuu.
haishhh.
susah nak cakap.
nak becerita dengan incik belog ni pun, tak jadi apa.
kang tersalah bicara, mampus haku.
takpelah..
setakat ni aku mampu bersabar.
cuma tak tau sampai bila sebab dah lama aku bersabar.
aku ja yg sabar, terima dan telan.
sebelah pihak saja, tapi pihak yg lain langsung takda apa2 perubahan.
tak ada maknanya.

so, marilah kita terus bersabar sampai aku hilang sabar..
grrrrrrrrrrr..
bila rasa mcm tak sabar, marilah kita istigfar banyak2.
mintak dijauhkan syaitonnirrajim tu smua.
syuh syuh syuhhhhhhhhhhhhh..

Ya Allah, berilah aku kekuatan untuk terus bersabar. Jauhkan aku dari hasad dan amarah. Amin!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...