Search This Blog

Loading...

Thursday, November 14, 2013

UPSR



hari ni result UPSR keluar kan?
ai is berdebar2..
sebab adik bongsu aku ambik UPSR.
ntah berapa dia dapat. tapi konpident dapat 5A..
yelah2..
tau la nak tuntut janji dari kakaknya ni haaaaaaaaaaa..

ahkak dulu dapat 2A jeeeeeeeeeeee. dulu ada 4 subjek je. exam skolah rendah, tiap2 tahun dapat nombor 1, skali masa UPSR boleh pulak aku dapat 2A je. gila frust!!
sebabnya time tu baru pas gaduh ngan classmate. bodoh btuiiii. bl dpt result rasa macam nak ambik exam lagi skali. seb baik kawan2 yg gaduh tu, xda pun yg dapat 3A ke 4A ke. klau tak, mau jadi bahan la aku. hahahaha

entry ni auto-publish sebab aku cuti hari ni. nak kena setel borang skolah menengah dia..
harap2 adik dapat cemerlang sebab ko pandai mcm kakak. hahahahah

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...