Wednesday, January 29, 2014

Tv hanging di ruang tamu

sebelum ni aku pernah story pasal ruang tamu aku tu. blh klik klau nak baca.
dlm tu ada aku sebut pasal sesuatu di ruang tamu kan?

sesuatu itu adalah tv hanging je punnnnnnnnnnn.. heheheh
cuma yg nak aku share ni, aku punya lain sket. taktaulah kut korang2 dah tau, and pakai kan?
sesaje jelah aku nak share.

biasa kita tgk tv hanging ni, standard mcm dlm gambar ni je kan?

ni yg selalu org pakai. mostly klau yg pakai flat tv, mesti hangkan tv kat wall kan? baru cun ye dok? klau letak atas kabinet, kena make sure selamat. takuit jatuh. tapi masa aku beli tv dulu, dlm kotak tu dah ada skali kabel utk ikat tv tu kat kabinet in case takmo hangkan kat dinding. ada org tak nak pasang, takut rosak dinding or nak ubah2 kedudukan kabinet tv barangkali..



ni kabinet dan tv aku. memula beli tv ni, kabinet lain. lama gak la duk bertahan walaupun dah beli kabinet baru tu. sebabnya aku nak cari tv hanging yg lain sikit. takmo yg mcm dlm gambar atas tu..


nampak tak tv iolls senget kan? hehe


nindia tv hanging kak yah..
best uolls...hahahahah
aku nak yg mcm ni. merata carik okeh.. last2 jumpa juga kat kedai barang elektrik yg aku slalu beli barang tu. pfffffffff.. carik sampai alor star sana takda.
murah pulak tu. ada 1 kedai aku tanya, sampai 300 henget. coi sungguh.
aku beli ni murah jew.. 100++

tv hanging ni best sebab, ko boleh pusing tv kiri ke kanan. suka hati engkaulah.
klau yg jenis biasa, mcm dlm gambar atas tu,  cuma blh edjas turun naik camtu je kan?
dongak ke atas or ke bawah.
kak yah demand, takmau mcm tu. sebab aku ada nampak kat opis mana ntah kat KL, tv dia boleh tarik ke depan, pusing kiri kanan.
so, moh kita carik.
dah jumpa, hoyeh hoyeh aku sronok.
jenuh pujuk laki sebab susah oi nak pasang.

skang ni klau duk kat meja makan, so pusing jelah ke kiri. tak payah nak angkut makan depan tv.
sukaaaaaaaaaaaaaaaaaa kak yah?
korang suka? jeles tak tgk tv kak yah?
bahahahahah..

4 comments:

  1. 100++ tu murah tu kak yah...sy suka bab2 murah ni =))

    ReplyDelete
  2. k Yah, tv kt rumah pun pakai bracket yg sama..hubby beli kat jln pasar, kl. tp mahai gak..rm180 camtu,. k yah dpt kira murah la tu

    ReplyDelete
  3. Nak jugak cmni.....................bli kt ne?

    ReplyDelete
  4. cat rumah kite same...kaler grey..yeee

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...