Monday, February 10, 2014

Pan Tree Organizer : Dapur lebih kemas

sebelum ni dah pernah war2kan pasal pan tree organizer ni.
blk klik klau nak baca semula..
kebetulan mencari, dah jumpa, beli lebih dan jual kepada siapa yg nak.
ada yg booking, tapi pas sudah tak buat payment.
grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr..
jangan begitu kawan. kalau tak nak, reply la kata tak nak, jgn diam seribu bahasa.
masa nak, kemain berbalas mesej.
takpelah.. iolls ok jeeeeeeeeeeeeew..

ok, back to the topic.
pan tree yg aku punya, dah siap berumah tangga kat kc kak yah.
memang berbaloi beli!!
kemas sket susun atur dlm kc tu..


kotaknya... tak besar mana pun and ringan.
sebab materialnya adalah plastik. tapi keras ok.
insyallah tak patah klau letak ikut saiz.



ada 7 benda
yg bulat tu 4, yg panjang2 tu 3.
dun worry, nak pasang tak susah mana pun. kat kotak ada instruction, boleh follow.


taraaaaaaaaa..
sapsapsoi je nak pasang. isteri blh pasang sendiri tanpa minta bantuan suami. hehe
kat setiap titik pertemuan tu, kena pasang betui2, make sure ketatkan eh..
kang dah letak periuk, roboh pulak.


model siap tunjuk good lagi tu.. hahaha
tak tinggi mana. klau saiz standard kc, takda para, blh muat.
klau ada para, tak dapek la.
aku beli sebab satu slot kc aku, sebelah aku letak pinggan mangkuk mgg takda para.
bawah dapur tu. so, blh letak pan tree organizer ni.


dulu, begini rupa aku susun periuk belanga yg aku ada. kecik besar semua letak sini.
atas, yg selalu guna. bawah, periuk yg besar sket. besen2 pun ada kat belakang periuk tu.
klau kalut2 nak ambik, boleh bersepai jatuh..
tapi, sabarrrrrrrrrrrrrr jelah. nak buat cemana kan?


haaaaaaaaaaaaa..
dengan adanya pan tree ni, more organized kc kak yah.
utk pan, aku gantung kat sini. kuali yg jenis bulat melengkung tu, tak sesuai sgt nak gantung.
pan yg leper tu, ok. elokla sbb aku ada 4 bijik pan, so blh gantung semua.
ada yg kecik 1 utk goreng telur, blh susun bertindih dgn yg leper skali.
utk slot periuk, yg kecik2, yg slalu guna, aku letak kat sini.
periuk besar, kuali besar, maintain kat tempat asal. yg jarang2 guna pun kat sana.
kat pan tree ni, yg slalu guna je.
yg bawah skali, ada periuk dlm periuk.
memang berbaloi!!!
suka sangat!! hihi....

ada yg berminat dgn pan tree organizer ni tak?
ada ready stok ni. berminat kalu, pm kak yah laju2 ehhh..
email me at azziahnawawi@gmail.com..

laju2 tauuuuuuuuuuuuuuuuu..


5 comments:

  1. cantiklah..beli kat mana yer..berapa rm

    ReplyDelete
  2. saya beli online. klau nak dekat saya ada stok lagi. blh email klau btul berminat

    ReplyDelete
  3. blh email saya klau minat.. azziahnawawi@gmail.com

    ReplyDelete
  4. salam..sy br je beli...camne mak pasang? shelf tu takleh nak masuk dgn tiang dia la...huhu....😭

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...