Sunday, February 02, 2014

Template baru 2014

cantik ke idok template baru kak yah?
mihmihmih...
dah lama cadang nak tukau template. tapi tak pernah sempat buat.
akhirnya on 1 February, dapat jugak ubah2.
cemuih jugak tgh yg lama tu. heheheh.
ini aku buat pkul 12tgh malam tauuuuuuuuuuuuuuuuu..
saat entry ni ditaip, aku tgh mengedit2 lagi ni.
dah pkul 2 pagi okeh!!
ini pun ada yg aku tak berapa nak puas hati, tapi okah utk takat ni.
hilang habis segala gadget semua. backup haram takda.
padan muka!!
memula nak tukau header je, pastu gatal nak google template.
tenet laju tgh2 malam ni kan? so, terima lah padahnya.
dah rajin sangat, semangat membuak2, kita edit semua balik. letak smua gambar baru.
kira refresh la.. hihi.. ok dok???

klau takat nak buat entry, cik kuntum tu ada, ok lagi..
tapi nak mengedit begini, huiiiiiiiii, tak kuasa aku.
kang blog kemana, aku kemana..

saja aku buat tgh2 malam. kang klau tak jadi ke, herot ke, error ke, apa ke, takda la cuak sangat ye dok?
ada ke org nak baca blog tgh2 malam buta ni kan?
bajet reader ada 100k kannnnnnnnn.. muahaha..

mcm2 template aku jumpa. bunga2, gambar mcm2, gedik sana sini.
tapi tulah, kena sedar diri.
aku suka yg simple.
less is more.
mula2 ber'blog dulu, rajin gak la install mcm2.
tapi tak da la crowded sgt. aku tak suka.
sikit2 je.
aku tak suka, apa yg aku install tu kang buat blog aku lambat nak loading.
maap ehh. mana2 blog yg aku jumpa, loading lambat, nak tgg satu2 kluar, sory.
entry tak muncul2. yg kluar gambar kelip2 sana, kelip2 sini, pastu segala jenis binatang terbang sana sini. tu tak kira hujan duk turun lagi, pastu kena klik2 bagai nak baca blog dia.
puiiiiiiiiii..  menguji kesabaran betuila.
aku mmg tak buka dah la.
yg aku perasan, blog budak2 muda belia bnyk la mcm tu. aku dlu muda jugak, suka gak tgk benda tu smua.
sapa tak suka blog cantik kan?
bila macam2 ada kat blog, mestilah bajet diri ini terrer ye dok?
rajin download and godeh sana sini.
tapiiiiiiiiiiiiii, klau asyik la duk loading tak keluar2, sory..
i'm not interested to read. or maybe, tak buka dah pastu. hahahahah
dah jadi mak2 ni, sila sedar diri eh. bior blog tu nampak mcm mak budak sikitttttttttttt..
lagipun mcm tak sesuai pulak duk baca blog budak2 skolah.
now, aku follow blog mak2 je. hahahah..
cari ilmu okehhh..
ingat sesaje nak skodeng org ke bila blogwalking?

haaa, lagi 1 blog yg suka guna perkataan ringkas or ejaan sendiri.
aduiiiiiiiiiii..
ringkas sampai org tak paham. tak tau lah kut aku je yg tak paham.
kitew suke la..
kenapew?
macam2 lagi lah jenis ejaan yg aku pun tak tau datang dari mana.
ada subjek tambahan ke apa kat skolah.
pastu yg suka guna hurup kecik ngan hurup besaq masa taip entry.
haishhh...
macam nak juling bijik mata aku nak habiskan satu2 entry tu.
takat tajuk je blh terima lagi, ini entry sampai 2,3 jengkal, mampussssssssssss..
klau yg guna bahasa rojak, tapi still boleh paham, ok je.
mcm ni lah ni, kejap englis kejap malay.
pastu eja ikut suka hati.
tapi klau still blh paham, i oke je. nampak tak nampak takkkkkkkkk?
kutuk org tapi sendri buat?
hahahhahha
nama pun blog sendiri. masing2 ada gaya penulisan tersendiri kan?
selagi aku paham, dan boleh baca, aku baca.
ada blog yg ramai gila follower, ribu2 kut, tapi cara penulisan dia aku tak berapa minat, so aku tak baca.
ada blog, follower ciput, tapi aku suka cara dia tulis, aku followwwwwwwwwwwwww je.
depends kan?
ada blog yg cerita dia kita rasa tulusnya blogger tu.
ada blog yg cerita dia aku rasa mcm nak show off semua benda. tapi dah blog dia, lantak la kan?
tak suka tak payah baca.
kita tak suka, tapi org lain suka.
hak masing2. berjuta kut blog dlm malaysia ni kan?

blog aku pun sendu je.
tak mengharap follower, tak mengharap nuffnang (tapi klau ada banyak, mestilah suka kan? +__+), aku menulis kerna minat.
gituuuuuuuuuuu..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...